کد خبر: ۲۵۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
شبکه المیادین با اشاره به اینکه در جریان انفجارهای فرودگاه عدن ۷۲ نفر کشته و زخمی شده اند؛ از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی کاخ المعاشیق عدن خبر داد.
ناطقان: شبکه المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی کاخ المعاشیق در عدن در جنوب یمن خبر داد.

رویترز هم به شنیده شدن صدای انفجاری در نزدیکی کاخ المعاشیق که اعضای کابینه هادی پس از حمله به فرودگاه عدن به آنجا منتقل شده اند، اشاره کرد.

خبرنگار العالم به نقل از منابع یمنی از شنیده شدن صدای انفجار شدید در اطراف کاخ المعاشیق خبر داد و اینکه شماری از نیروها به طرف درب کاخ در حال دویدن هستند.

انصارالله یمن: متهم کردن ما تلاشی تکراری برای کشاندن ما به درگیری مزدوران و تسویه حساب میان آنهاست

از سوی دیگر جنبش انصارالله یمن هرگونه دخالت در انفجارهای فرودگاه عدن را رد کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بیان کرد: متهم کردن ما در این موضوع، تلاشی تکراری برای کشاندن ما به درگیری های مزدوران و تسویه حساب های میان آنهاست.

«ضیف الله الشامی» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن و وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن مستقر در صنعا در حساب توییتری خود با اشاره به این موضوع نوشت: اظهارات دولت عبدربه منصور هادی درباره انفجارهای عدن سوال برانگیز است.

الشامی این اظهارات را تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های ائتلاف علیه غیرنظامیان و تسویه حساب در داخل ائتلاف سعودی توصیف کرد.

بلافاصله پس از وقوع این حملات، «معمر الاریانی» وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن، انصارالله را به انجام این حملات متهم کرد.

الاریانی در توییتر مدعی شد: به همه اطمینان می دهیم که حال همه اعضای دولت خوب است. این حمله تروریستی را که شبه نظامیان حوثی انجام دادند، ما را از نجام وظایف ملی خود باز نخواهد داشت.

این درحالی است که برخی رسانه ها شمار کشته شدگان انفجارهای امروز فرودگاه عدن در جنوب یمن را ۱۰ کشته دانسته اند و برخی دیگر ۲۲ کشته و بیش از ۵۰ زخمی دانستند.

اسکای نیوز عربی به نقل از منابع پزشکی اعلام کرد که در این انفجار ۲۶ نفر کشته و ۶۵ نفر دیگر زخمی شدند
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین