کد خبر: ۲۵۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران:
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفتگویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، درخصوص توان موشکی و برخی تلاش‌ها برای محدود کردن آن نیز گفت: این توان موشکی قابل مذاکره نیست و غلط می‌کند کسی بخواهد در این زمین مذاکره کند. احازه مذاکره درباره توان موشکی به هیچ مسئولی داده نمی‌شود و این خط قرمز است.
 ناطقان: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفتگویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، از هرکس که در خط مقابله با رژیم صهیونیستی باشد حمایت خواهد کرد.

سردار حاجی‌زاده: هرچه از قدرت موشکی در غزه و لبنان می‌بینید با حمایت ایران است/ محدودیت برد 2هزار کیلومتر موشکی ابدی نیست

حاجی زاده افزود: غزه و لبنان در خط مقدم این نبرد هستند و هرآنچه از توان موشکی در غزه و لبنان می بینید با حمایت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ما به هم پیمانان و دوستان خود در جبهه مقاومت، بجای ماهی و یا ماهی‌گیری، ساخت قلاب ماهی را یاد دادیم و آنها الان این توانمندی و فناوری‌ها را در اختیار دارند.

فرمانده نیروی هوافضا  تصریح کرد: امروز در فلسطین دیگر بجای سنگ از موشک استفاده می‌شود و همین موجب ترس همه مسئولین رژیم صهیونیستی شده است چون توان امروز محور مقاومت دیگر مشابه 10 سال قبل نیست.

حاجی زاده گفت: امروز  تقاطعی از آتش، از فلسطین، لبنان، سوریه و بقیه کشورهای اسلامی بر روی رژیم صهیونیستی وجود دارد و اگر در گذشته، توان دوستان ما در حد سنگ و راکت بود، الان به موشک‌های نقطه‌زن مجهز هستند و خیلی از آنها این فناوری‌ها را در اختیار دارند.

وی اظهار داشت: وقتی رهبر انقلاب فرمودند اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، این یک فرمان سراسری بود و ما باید این قدرت را ایجاد می‌کردیم و این تلاش سال‌هاست که به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگو با المنار در خصوص موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: ما حتی اگر همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هم می‌زدیم، جواب خون حاج قاسم نمی‌شد ولی ما در زدن عین الاسد، در واقع حیثیت و هیمنه آمریکا را زیر ضربه بردیم نه اینکه بخواهیم چهار تا سوله را بزنیم.

حاجی‌زاده گفت: ما برای جواب آمریکایی‌ها آماده بویدم و همه توان موشکی‌مان پای کار بود و اگر آنها پاسخ می‌دادند، همه پایگاه‌هایشان از اردن تا عراق و خلیج فارس و همه ناوهایشان حتی در اقیانوس هند را می‌زدیم.

وی درخصوص همکاری برخی کشورهای منطقه با آمریکا و رژیم صهیونیستی، به آنها توصیه کرد مسیر و سیاست خود را اصلاح کنند و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای هیچ کجا امنیت نیاوردند و در اینجا هم اگر اتفاقی رخ دهد و جنگی صورت بگیرد، برای ما پایگاه آمریکا با کشور میزبانش تفاوتی ندارد و طبیعتا بیشترین آسیب را همین کشورهای عربی منطقه می‌بینند.

فرمانه نیروی هوافضای سپاه درخصوص توان موشکی و برخی تلاش‌ها برای محدود کردن آن نیز گفت: این توان موشکی قابل مذاکره نیست و غلط می‌کند کسی بخواهد در این زمین مذاکره کند. احازه مذاکره درباره توان موشکی به هیچ مسئولی داده نمی‌شود و این خط قرمز است.

حاجی زاده تصریح کرد: قدرت و توان موشک ما را می‌توان در اظهار نظرهای دشمنانمان دید. هیچکس ما را به محدودیت برد 2هزار کیلومتر مجبور نکرده چون ما بر سر توانن موشکی با کسی صحبت نمی کنیم. این تصمیم خودمان بوده است و این برد برای ما ابدی هم نیست.
منبع: تسنیم
برچسب ها: سپاه ، ناطقان ، توان ، موشکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین