کد خبر: ۲۵۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
وزیر امور خارجه کویت نامه مکتوب امیر این کشور را به «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر تحویل داد.

ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، «احمد ناصر الصباح» وزیر امور خارجه کویت در دیدار با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در قاهره نامه کتبی «شیخ نواف الاحمد الصباح» امیر کویت را تحویل وی داد.


نامه امیر کویت به السیسی درباره بحران قطر و کشورهای شورای همکاری


طبق اعلام سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر در این نامه به آخرین تحولات متعلق به تلاش های کویت برای تحقق وحدت عربی از طریق دستیابی به مصالحه پرداخته شده است.

بر اساس این گزارش، امیر کویت در نامه خود بر روابط برادرانه بین دو کشور دوست و تقویت این روابط تاکید کرده است.

نامه امیر کویت به السیسی چند روز پیش از چهل و یکمین اجلاس سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که قرار است سه شنبه آینده در شهر العلا در عربستان سعودی برگزار شود، صورت می گیرد.

امیر کویت همچنین چندین نامه را به سران کشورهای عضو این شورا از جمله پادشاه عربستان و عمان، رئیس دولت امارات، پادشاه بحرین و امیر قطر ارسال کرده بود.

نواف الاحمد الصباح پیش از این هم از انجام مذاکراتی برای حل بحران بین قطر و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از جمله عربستان، امارات و بحرین خبر داده بود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین