کد خبر: ۲۵۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون بهمن ماه ۱۳۹۹ را اعلام کرد.
ناطقان: فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان انتشار نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور گفت:  ثبت‌ نام پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از روز سه‌شنبه، ۲۵ آذر به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش آغاز شد. با توجه به مهلت تمدید شده، داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۳ دی فرصت داشتند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

زرین آمیزی افزود: پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه ۱۶ شورای سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی (۴ مرداد و ۱۰ آبان ۹۹) و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفته است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت: این پذیرش در رشته‌محل‌هایی که ظرفیت آن‌ها در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد تکمیل نشده است، بر اساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) به صورت متمرکز صورت می‌گیرد.

زرین آمیزی افزود: متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته می‌شوند، در صورتیکه پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ باشند، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد. این دسته از متقاضیان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند. در این آزمون در نهایت ۸۰ هزار و ۸۰۸ نفر ثبت نام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داشتن مغایرت معدل برای پذیرفته شدگان موجب لغو قبولی خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش اظهار کرد: نتایج این دوره و اسامی پذیرفته شدگان روز سه شنبه ۱۶ دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

زرین آمیزی افزود: اگر فردی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده و در این مرحله نیز متقاضی ثبت ‌نام برای رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی شود و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرد؛ از فرآیند آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ حذف خواهند شد.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: اگر فردی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده  و در این مرحله نیز متقاضی ثبت ‌نام برای رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی شود و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گیرد از فرآیند آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ حذف خواهند شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش اظهار کرد: متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته شوند، در صورتیکه پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ باشند، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد. این دسته از متقاضیان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.

زرین آمیزی تاکید کرد: با توجه به اینکه داشتن مغایرت معدل برای پذیرفته شدگان موجب لغو قبولی خواهد شد، به متقاضیان توصیه می‌شود در درج معدل خود دقت لازم را به عمل آورند و حتی اگر ثبت‌ نام آن‌ها توسط خودشان انجام نمی‌پذیرد با مشاهده پرینت تقاضانامه نسبت به کنترل دقیق موارد درج شده در آن اقدام کرده و قبل از پایان مهلت ثبت نام که امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین