کد خبر: ۲۵۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
امیر قطر در دیدار با وزیر خزانه‌داری آمریکا به بررسی روابط دوستانه و همکاری‌های استراتژیک دو کشور و نیز مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت.
ناطقان: به نوشته روزنامه الشرق قطر، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در دیدار با استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا ضمن بررسی روابط دوستانه دو کشور به ویژه در زمینه‌های مالی و اقتصادی، همکاری‌های استراتژیک دو کشور، تحولات مربوط به مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


دیدار امیر قطر با وزیر خزانه‌داری آمریکا



خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی، نخست وزیر و وزیر کشور قطر نیز میزبان منوچین بود.

در این دیدار درباره روابط همکاری‌های استراتژیک میان قطر و آمریکا و راه‌های توسعه آنها تبادل نظر شده و برخی موضوعات مهم متقابل مورد بررسی قرار گرفتند.

همچنین یک یادداشت تفاهم برای تشکیل کمیته مشترک راه‌اندازی و برپایی انجمن اقتصاد و سرمایه‌گذاری قطر-آمریکا در سال ۲۰۲۱ میان وزارت دارایی قطر و وزارت خزانه‌داری آمریکا امضا شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: امیر ، ناطقان ، امریکا ، قطر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین