کد خبر: ۲۵۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
ریزش قیمت‌ها در بازار طلا با شتاب ادامه دارد به طوری که بهای سکه در پایان معاملات امروز با ریزش حدود ۸۰۰ هزار تومانی در آستانه سقوط به کانال ۱۰ میلیون تومانی قرار گرفت.
ناطقان: روند نزولی قیمت طلا و سکه که در هفته‌های اخیر کند شده بود، امروز شتاب گرفت؛ پس از کاهش نرخ ارز و افت انس جهانی طلا، فعالان بازار طلا و سکه از صبح امروز با ریزش قیمت ها مواجه شدند که تا پایان ساعت معاملات ادامه داشت.

بر این اساس، ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۷ امروز به ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۹۸ هزار ۱۵۳ تومان و انس جهانی طلا نیز به یک‌ هزار و ۸۵۰ دلار و سنت رسید.
برچسب ها: سکه ، بازار ، سقوط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین