کد خبر: ۲۵۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در پیامی از حرکت عظیم و حماسه‌گونه‌ی اقشار مختلف مردم در گرامیداشت نخستین یادبود سالگرد شهادت «مرد میدان» تقدیر کردند.
ناطقان: متن پیام خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

یک سال از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران همراه و وفادارش گذشت.

علیرغم سختی تحمّل فقدان ظاهری آن شهدای عظیم الشأن، سنتهای الهی نشان داد برکات خون به ناحق ریخته شده‌ی آن شهیدان، به تدریج جلوه‌های نوبه‌نو و مؤثّر خود را به منصه‌ی ظهور می‌رساند و نشان می‌دهد نه تنها تأثیر حضور آن قهرمان و مرد میدان حماسه و مقاومت کاهش یافته بلکه روز به روز آثار آن از نظر کمّی و کیفی گسترش می‌یابد.

وحدت اقشار مردم در جمهوری اسلامی، توجه آزادی‌خواهان سراسر جهان به مکتب مقاومت و مبارزه‌ی آن شهدا در رهایی ستم‌دیدگان و مستضعفان دنیا از سلطه‌ی جبهه‌ی جهانی استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست‌نشانده‌ی رو به زوال آن، الگو قرار گرفتن راه و رسم حاج قاسم برای خیل عظیمی از جوانان مسلمان و غیرمسلمان در سراسر جهان، و حرکت عظیم حماسه‌گونه‌ی اقشار مختلف مردم در سالگرد شهادت آن عزیزان نمونه‌هایی از این مظاهر است که این مسیر همچنان به حول و قوّه‌ی الهی و به مدد انفاس طیّبه‌ی شهدا ادامه دارد، ان‌شاءالله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین