کد خبر: ۲۵۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
فرمانده ستاد مقابله با کرونا:
زالی با اشاره رسیدن تهران به وضعیت زرد کرونایی گفت: شرایط تهران ناپایدار است و ما به طور روزانه آمار‌ها را بررسی می‌کنیم اگر تغییرات فزاینده‌ای مشاهده کنیم مجدداً رنگ وضعیت تغییر خواهد کرد و محدودیت‌ها باز می‌گردد باید حداقل سه هفته آمار بیماری سیر نزولی داشته باشد تا ما بتوانیم به شرایط به نسبت پایدار برسیم.
ناطقان: دکتر علیرضا زالی در حاشیه جشنواره علوم پزشکی رازی افزود: تهران بدلیل حجم بالای جمعیت و میزان زیاد فعالیت‌های اقتصادی و مدنی شرایط متفاوتی با سایر شهر‌ها دارد و اگر تنها ۱۵۰ نفر در روز به تعداد موارد بستری ما اضافه شود ما دوباره به شرایط نارنجی بر می‌گردیم و کلانشهر تهران هم اکنون یک حاشیه امن باریکی از نظر کرونا دارد.

وی گفت: برای بازگشت فعالیت‌های اجتماعی و مدنی نباید شتابزدگی صورت گیرد و اگر ما دوباره دچار پدیده بازگشت همه گیری در تهران شویم ممکن است مجبور باشیم برای مدتی طولانی محدودیت‌ها را اعلام کنیم.

آقای دکتر زالی افزود: شرایط تهران همچنان ناپایدار است و باید حداقل سه هفته آمار بیماری سیر نزولی داشته باشد تا ما بتوانیم به شرایط به نسبت پایدار برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین