کد خبر: ۲۵۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور کندوان امروز هم به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، ‌تا ساعت 17 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
ناطقان:  در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.


ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین-کرج و تهران-ساوه/انسداد کندوان تا ساعت 17 امروز



* انسداد محور سروآباد-پاوه و جاده خرم‌آباد-پلدختر

وی اظهار داشت:‌ در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، محور سروآباد-پاوه، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، ‌جاده پونل - خلخال و جاده شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: همچنین جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور گنج نامه-تویسرکان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده وازک-بلده در مازندران و محور رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

‌* ثبت 228 هزار تردد در آزادراه کرج-تهران و بلعکس‌

آشوری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 115 هزار و 486 تردد، آزادراه تهران-کرج با 112 هزار و 744 تردد و آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با 101 هزار و 441 تردد ثبت شد.

* انسداد کندوان در برخی ساعات روزهای یکشنبه تا سه شنبه

وی یادآور شد‌: محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* بیشترین ترافیک جاده‌ها بین ساعات 17 تا 18

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ‌ 2311 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل 0.3 درصد کاهش نشان می‌‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 ‌صبح ثبت شد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و آزادراه تهران-ساوه

آشوری گفت: در حال حاضر در ‌‌مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت ترافیک روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده های مهرویلا و پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده اکبرآباد خبر داد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین