کد خبر: ۲۵۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
در پی تنش نظامی در مرزهای مشترک سودان و اتیوپی، وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه ای خواستار اجتناب از هر گونه تنش و برقراری مجدد آرامش میان دو کشور شد.
ناطقان:  به نقل از عربی 21، اخیرا تنش در مرزهای اتیوپی با سودان افزایش یافته به نحوی که اتیوپی روز سه شنبه به سودان هشدار داد صبرش لبریز شده است.


درخواست امارات از اتیوپی و سودان برای اجتناب از تنش


به دنبال ابن مساله وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه ای خواستار اجتناب از هر گونه تنش و برقراری مجدد آرامش میان دو کشور شد.

این وزارت خانه نسبت به تحولات اوضاع میان اتیوپی و سودان پیرامون منطقه مرزی الفشقه ابراز نگرانی کرده و بر اهمیت نقش سازنده دو طرف در ثبات و شکوفایی آفریقا و منطقه تاکید کرد.

وزارت خارجه امارات بر عمق و تحکیم روابط امارات با اتیوپی و سودان پرداخته و بر اهمیت همکاری دو طرف مبتنی بر حکمت و آغاز گفتگو و توقف هرگونه اقدامات تنش زا تاکید کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین