کد خبر: ۲۵۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
بهای دلار در بازار امروز با کاهش همراه شده است. این در حالی است که رئیس جمهور از کاهش نرخ ارز در سال آینده خبر داده است.
ناطقان:  بر این اساس در معاملات امروز (چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه ۹۹) بازار ارز، در صرافی‌های مجاز و بانکی هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۲۳۹۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به نرخ ۲۴۵۵۰ تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می‌شود که نسبت به روز سه شنبه، ۳۰۰ تومان ارزان‌تر شده است.


قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه 24 دی ماه ۹۹/ کاهش 300 تومانی نرخ دلار


همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت ۲۹۴۴۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به نرخ ۳۰۰۴۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۱۴۰ تومان کاهش یافته است.

کاهش نرخ دلار در صرافی‌های مجاز در حالی است که بهای این ارز در بازار آزاد نیز افت داشته و در حال حاضر به نرخ صرافی ملی یعنی ۲۴۵۵۰ تومان رسیده است.
رئیس جمهور: قیمت امروز دلار واقعی نیست

حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت  با تاکید بر تلاش دولت برای کاهش قیمت دلار در سال آینده، افزود: قیمت امروز دلار واقعی نیست و اگر همین امروز منابع ارزی ما در خارج از کشور آزاد شود، قیمت دلار به ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان کاهش خواهد یافت.
 
نرخ رسمی ۴۷ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۴ ارز کاهش و ۳۳ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۶۸۷ ریالی به قیمت ۵۷ هزار و ۴۸۹ ریال و هر یورو نیز با افزایش ۲۹۲ ریالی به قیمت ۵۱ هزار و ۳۰۲ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۷ هزار و ۴۱۵ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۹۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۸۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۹۶ ریال، روپیه هند ۵۷۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۹۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۱۷۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۵۳۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۰ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار ۴۲ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۳۵۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۶۴ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۶۳۴ دریال، روبل روسیه ۵۷۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۶۱۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۷۴۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۴۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۱۱ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۷۱۹ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۱۹ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۴۷۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۰۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۹۱۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۸۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۳۶۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۱۹ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۷۴۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۳۳۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۴۰۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۷۱۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶  ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین