کد خبر: ۲۵۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
مدیرکل هواشناسی زنجان از حاکم شدن وزش باد شدید در استان زنجان طی چند روز آینده خبر داد.
ناطقان: محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روزآینده اشاره کرد و گفت: از اواخر امروز بارش پراکنده برف براستان حاکم می‌شود.

وی از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: وزش باد با سرعت ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت براستان حاکم می‌شود و به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمانهای نیمه کاره، درختان فرسوده و بلندی‌ها تردد نکنند و سرعت وزش باد بیشتر درارتفاعات کوهستانی هم محسوس است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه طی چند روز آینده هوای استان گرم می‌شود، گفت: با توجه به افزایش دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده احتمال ریزش بهمن و سنگ وجود دارد و از مردم استان درخواست می‌شود در محور زنجان به طارم ترد نکنند چرا که این منطقه کوهستانی است و وزش باد باعث انحراف مسیر رانندگان خواهد شد.

رحمان نیا تاکید کرد: وزش باد در ارتفاعات کوهستانی به صورت جهشی است و کوهنوردان فعالیت کوهنوردی خود را تعطیل کرده و در لبه پرتگاه‌ها و صخره‌ها تردد نکنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین