کد خبر: ۲۵۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محور هراز تردد خودرو از ساعت 13 امروز و یکشنبه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، گفت: در محور کندوان تردد از ساعت 12 روز 28 دی تا ساعت 2 روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع است.
ناطقان: علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* برف و باران در جاده های 6 استان

وی اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز،کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

آشوری از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه، همدان و کردستان و بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و ایلام خبر داد.

* محدودیت ترافیکی جاده های شمال تا روز دوشنبه 29 دی 99

وی اظهار کرد: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز دوشنبه مورخ 99/10/29 در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه 28 دی تا ساعت 2 روز دوشنبه 29 دی از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز یکشنبه تا ساعت 2 روز دوشنبه 29 دی از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

آشوری اظهار کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز و یکشنبه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز و یکشنبه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز جمعه همچنین از ساعت 6 روزهای شنبه و یکشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

آشوری یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو می شود.

وی اظهار کرد: همچنین در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز و یکشنبه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

* ثبت کمترین تردد جاده ای بین ساعات 3 تا 4 صبح

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2317 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 1 درصد افزایش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* 11 جاده مسدود است

آشوری گفت:‌ در حال حاضر جاده وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌جاده پونل - خلخال، محور سروآباد-پاوه و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: همچنین جاده شهداد-نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: همچنین محور پدافند جنوب غرب - امیدیه، واقع در استان خوزستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌* آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با 120 هزار تردد کماکان پرترددترین جاده کشور

آشوری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با 120 هزار و 254 تردد، آزادراه‌ کرج-تهران با 115 هزار و 140 تردد، آزادراه تهران-کرج با 105 هزار و 792 تردد ثبت شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین