کد خبر: ۲۵۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از واژگونی خودرو تندر ۹۰ در محاز واژگونی خودرو تندر ۹۰ در محور هراز خبر داد و گفت: طی این حادثه ۲ ور هراز خبر داد و گفت: طی این حادثه ۲ نفر مصدوم شده است.
ناطقان: سعید طاهری از واژگونی خودرو تندر ۹۰ در محاز واژگونی خودرو تندر ۹۰ در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۰ و ۴۷ دقیقه صبح امروز شنبه ۲۷ دی ماه این حادثه به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اعلام شد.

طاهری با اشاره به اینکه پس از اطلاع از حادثه، بلافاصله نیروهای عملیاتی از پایگاه امداد و نجات آبعلی به محل حادثه اعزام شدند افزود: مشخص شد در این حادثه سرنشینان خودرو، یک خانم و یک آقا دچار آسیب دیدگی شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند بیان داشت: مصدومان این حادثه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند درمان سرپایی شدند.

وی در ادامه عنوان داشت: از همه رانندگان می خواهیم در هنگام سفر موارد و نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند تا خدایی ناکرده دچار مشکل و حادثه ناگوار نشوند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین