کد خبر: ۲۵۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
رییس پلیس راه شرق استان تهران از مسدود شدن محور هراز از رودهن به شمال از ساعت ۱۳ امروز خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از آب اسک به سمت رودهن به شکل یک‌طرفه درخواهد آمد.
ناطقان: ایرج کهریزی در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: تمام مسیرها از شمال به جنوب و جنوب به شمال محورهای شرق استان تهران دارای ترافیکی روان و عادی بوده و هیچ گره ترافیکی در هیچ یک از نقاط مشاهده نمی‌شود.

کهریزی با اشاره به اعمال ایست‌های بازرسی گفت: با توجه به ممنوعیت ورود خودروهای پلاک تهران به استان‌های شمالی در محور هراز و در منطقه مبارک آباد رودهن این ایست‌های بازرسی فعال هستند و از ورود خودروها با پلاک تهران به شمال جلوگیری می‌کنند و خودروها عودت داده می‌شوند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از محدودیت تردد محور هراز از رودهن به سمت شمال برای روز یکشنبه از ساعت ۱۳ خبر داد و گفت: این محور در این روز مسدود و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از آب اسک به سمت رودهن به شکل یکطرفه در خواهد آمد و این ممنوعیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین