کد خبر: ۲۵۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
پلیس فدرال عراق امروز (یکشنبه) یکی از تروریست‌های داعش را در جنوب غرب کرکوک بازداشت کرد.
ناطقان: به نقل از سومریه نیوز، پلیس فدرال عراق توانست بعد از کمینی که در شهر الریاض در شهرستان الحویجه در کرکوک ترتیب داده بود، یکی از افراد تحت تعقیب را بازداشت کند.

با تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد بازداشت شده پست‌های متعددی را در گروهک‌های تروریستی و جنایت‌کار عهده دار بوده است که مهم‌ترین آنها انتقال دهنده افراد و مواد غذائی میان کرکوک، صلاح الدین و دیالی بوده است.

از سوی دیگر، دستگاه اطلاعات عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای عراقی توانستند عملیات اطلاعاتی را در شهرستان الدبس در استان کرکوک انجام دهند که در پی آن، دو سکوی شلیک موشک و ۱۴ گلوله توپخانه و شش موشک و ۲۴ خمپاره کشف و ضبط کردند.

دستگاه اطلاعات عراق تاکید کرد که تجهیزات نظامی مختفی از باقی‌مانده‌های داعش در داخل یکی از خانه‌های خالی در روستای السدرة از توابع شهرستان الدبس کشف و ضبط شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بازداشت ، داعشی ، کرکوک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین