کد خبر: ۲۵۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
تجربه مجدد حمایت در سطح 35,000 دلار، بیت کوین را برای حرکت به سمت 40,000 دلار آماده می‌کند.
ناطقان: به گزارش "آسان بیت کوین" به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین تنها ساعاتی پس از آن‌که ۴۰,۰۰۰ دلار را لمس کرد، با سقوطی ۵,۰۰۰ دلاری تا سطح ۳۵,۰۰۰ پایین آمد. مطابق با داده‌های بازار، بیت کوین قبل از بازگشت به قیمت ۳۷,۳۰۰ دلار، تا ۳۴,۳۶۸ دلار کاهش یافته بود.

بایدن و بیت کوین

این احتمال وجود دارد که اخبار مرتبط با عرضه ۱.۹ تریلیون دلار از سوی دولت بایدن و تاثیر آن بر قیمت بیت کوین، سبب افزایش حجم سفارش‌های خرید شده باشد. همانطور که آسان بیت کوین گزارش داده، جو بایدن از کنگره خواسته است تا با طرح پرداخت کمک ۲,۰۰۰ دلاری دولت به هر شهروند آمریکایی برای کمک به جبران ویرانی‌های اقتصادی حاصل از کرونا موافقت کند.

انتقاد رئیس بانک مرکزی اروپا از بیت کوین

 در همین حال کریستین لاگارد (Christine Lagarde)، رئیس بانک مرکزی اروپا، اخیراً اظهار داشته است که بیت کوین، برترین ارز دیجیتال جهان، به‌خاطر سابقه‌ای که در پولشویی دارد کاملاً قابل انتقاد است. به دنبال اظهار نظر لاگارد، مشاور مالی دولت انگلیس از نخست‌وزیر و پارلمان این کشور خواست تا با درخواست وی مبنی بر ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال در انگلیس موافقت کند. این اظهارات باعث سقوط قیمت بیت کوین شد.

 در حال حاضر ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۱ تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین برابر با ۶۸ درصد است.
برچسب ها: بازار ، بیت کوین ، دلار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین