کد خبر: ۲۵۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کرونا با بیان اینکه تزریق دوز دوم گروه دوم از امروز آغاز می‌شود، گفت: همچنین تست انسانی گروه چهارم (۷ نفر) تا پایان هفته ادامه دارد.
ناطقان: دکتر حامد حسینی مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بنا داریم بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که شده از امروز تا پایان هفته تزریق گروه ۷ نفره داوطلبان واکسن ایرانی کرونا را به اتمام برسانیم.


تزریق دوز دوم واکسن ایرانی کرونا از امروز



وی با تاکید بر اینکه نهم دی ماه اولین تزریق به ۳ نفر از داوطلبان انجام شد و تزریق دوم آنها نیز به سرانجام رسید، گفت: دوز دوم گروه دوم که ۴ نفر هستند نیز از امروز آغاز می‌شود و تا فردا به پایان می‌رسد.

مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کرونا ادامه داد: از این مرحله به بعد ۵ میکروگرم هم به این تست انسانی که شامل پلاسیبو و دوز ۳ میکروگرم بوده اضافه خواهد شد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین