کد خبر: ۲۵۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است پس از دیدار مقابل فولاد با دروازه‌بان کروات خود مذاکرات جدیدی انجام دهد.
ناطقان: باشگاه پرسپولیس پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرداخت 61 هزار دلار به بوژیدار رادوشویچ مطالبات مربوط به فصل قبل وی را تسویه کرد و قرار شد قسط اول مطالبات این دروازه‌بان برای فصل جدید در فروردین سال آینده به رادو پرداخت شود.



تصمیم جدید مدیران پرسپولیسی؛ حل مشکل رادوشویچ پس از دیدار با فولاد


 با این وجود این دروازه‌بان کروات به تازگی با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس درخواست کرده برخلاف توافق قبلی نیمی از مبلغ قسط اول خود را ظرف مدت 15 روز دریافت کند. 

این در حالی است که ابراهیم شکوری، مدیر اجرایی پرسپولیس نیز چند روز پیش اعلام کرد؛ پس از اینکه تیم ما با برگزاری مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان به ایران بازگشت رادو به ایران نیامد اما پس از مستقر شدن ما در باشگاه پرسپولیس توافقی با وی انجام دادیم تا در دو قسط پول وی را پرداخت کنیم. مرحله اول این پرداختی طبق توافق مان انجام شد و مرحله دوم حدود ۳-۲ ماه دیگر است. ما علاقه مند به حضور رادو در جمع سرخ پوشان هستیم و سعی می کنیم با اون به توافق برسیم.

به نظر می رسد مدیران پرسپولیس برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار با فولاد تصمیم گرفته‌اند پس از این مسابقه مذاکرات جدیدی با رادو و مدیربرنامه‌هایش انجام بدهند و رضایت او را برای ماندن در جمع سرخ پوشان جلب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین