کد خبر: ۲۵۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه شرایط کرونا شکننده است و نباید فریب آمار را خورد، نسبت به لزوم رعایت پروتکل‌ها به شهروندان هشدار داد.
ناطقان:  سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تأکید بر سخنان وزیر بهداشت اظهار داشت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت است و در صورت کوچک‌ترین غفلت و بی توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبان ٩٩ باز خواهیم گشت.



هشدار مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به تهرانی ها


وی افزود: بخشی از رعایت پروتکل‌ها به شهروندان عزیزمان باز می‌گردد و بخشی نیز به نهادها و مسوولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی‌های بی رویه باز می‌گردد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها تصریح کرد: در صورت کوچک‌ترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان ماه باز خواهیم گشت، لذا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم و بر تمامی مسوولان و دست‌اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

وی افزود: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه‌های ستاد ملی کرونا است و تاکید می‌کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می‌تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین