کد خبر: ۲۵۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
وزارت امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد، دو تن از کارمندان سفارت هلند در این کشور به تلافی اقدامی مشابه اخراج شده‌اند و باید در عرض دو هفته این کشور را ترک کنند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، جوست رینتجس، کاردار موقت سفارت هلند در این کشور، امروز به این وزارتخانه احضار شد. این وزارتخانه به طرح اعتراض قاطع خود از بابت اخراج بی اساس دو دیپلمات روس از هلند در ماه دسامبر با ادعای "ناسازگاری فعالیتهای آنها با وضعیت دیپلماتیک آنها" پرداخت.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای گفت: "ما به نماینده سفارت هلند گفتیم که طرف روسی از روی اصل عمل متقابل تصمیم گرفته دو تن از کارمندان دیپلماتیک سفارت هلند در مسکو را از فدراسیون روسیه اخراج کند. آنها ملزم هستند تا در عرض دو هفته خاک روسیه را ترک کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین