کد خبر: ۲۵۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز اعلام کرد که حمل سلاح گرم برای مسافرانی که پیش از مراسم تحلیف جو بایدن به مقصد واشنگتن دی‌سی سفر می‌کنند، ممنوع است.
ناطقان: به نقل از ایندیپندنت، شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز اعلام کرده است که حمل سلاح گرم برای مسافرانی که پیش از مراسم تحلیف جو بایدن به مقصد واشنگتن دی‌سی سفر می‌کنند، ممنوع است.

این خط‌مشی جدید که تا زمان تحلیف بایدن در تاریخ ۲۰ ژانویه پابرجا خواهد ماند، در پی یورش هفته گذشته به ساختمان کنگره اتخاذ شده است.

در حال حاضر، هر فرد حداقل ۱۸ ساله ساکن آمریکا مجاز است در صورت اعلام به شرکت هوایی، اسلحه گرم خود را در یک کانتینر قفل‌شده به بخش بار هواپیما تحویل دهد. اما این وضعیت به موجب تحلیف رئیس‌جمهور آمریکا به حالت تعلیق در خواهد آمد.

اد باستین، مدیرعامل شرکت دلتا، اعلام کرده که سیاست جدید به‌ عنوان بخشی از اقدامات امنیتی بیشتر برای هفته تحلیف اجرا می‌شود.

باستین گفته که این شرکت با «بررسی‌های بیشتر»، اقدامات امنیتی دیگری را نیز اعلام خواهد نمود.

وی افزود: «همه ما به دلیل حوادث منتهی به حمله کنگره در واشنگتن در حالت آماده‌باش هستیم».

دلتا تایید کرده است که ماموران انتظامی که مجاز به حمل سلاح گرم در هواپیما هستند، از این سیاست جدید مستثنی خواهند بود.

به گزارش ان‌بی‌سی، از زمان انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر، در پروازهای ایالات‌متحده چندین اغتشاش سیاسی اتفاق افتاده و شرکت هواپیمایی دلتا افرادی را به دلیل رفتارهای غیرعادی، از پرواز منع کرده است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین