کد خبر: ۲۵۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این روزها بعضی ها خبرهای ناخوشایندی را مبنی بر وارد کردن خودروی دست دوم از مناطق آزاد مطرح می‌کنند که شایعه‌ ای بیش نیست.
ناطقان: علی آقامحمدی در مراسم رونمایی از خودروی ملی سه سیلندر ایران خودرو افزود: کسی چنین اجازه‌ای نخواهد داد و امیدوارم آن‌هایی که بیشتر به فکر واردات هستند توجه کنند که خدمت به ملت ایران، در گرو تولید است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های خودرویی دارای مجموعه ای از نیروهای متعهد و متخصص هستند، گفت: تولید قطعات و خودروهای داخلی برای جایگزینی با واردات و کاهش ارزبری به درستی در دستور کار قرار گرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اولین تحریم‌ها در خودرو نشان از جایگاه این بخش است، تصریح کرد: خدمت به مردم همان تولید است و تولید بیش تر، با کیفیت تر و رقابتی، امکان استفاده همه مردم از خودرو را فراهم می‌کند.

آقامحمدی ادامه داد: امیدوارم رونمایی از این پیشرانه (موتور) ملی سه استوانه‌ای مقدمه‌ای برای سرعت گیری هر چه بیشتر کار در حوزه تولید داخل برای خودکفایی، قطع وابستگی و کاهش ارزبری باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تولید خودرو کم مصرف مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، اضافه کرد: این پیشرانه ۳ استوانه ملی در همین راستا است و باید هرچه سریعتر سرمایه‌گذاری لازم و صنعتی‌سازی برای تولید انبوه آن انجام شود.

آقامحمدی در پایان گفت: واردات خودروی دست دوم از مناطق آزاد شایعه ای بیش نیست و نباید به سمت این موضوع نیز حرکت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین