کد خبر: ۲۵۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبری با درخواست آزادسازی سهام عدالت به شورای عالی بورس دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن مقررات و آیین نامه های ضروری در این زمینه را آماده کند.
ناطقان:  حسن روحانی در جلسه هیات دولت با قدردانی از موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با درخواست آزادسازی سهام عدالت، اظهار داشت: در این شرایط سخت هر چه بتوانیم دارایی های مردم را به روز و مالکیت آنها را شفاف کنیم و اختیارات کار را به صاحبان مال برگردانیم، اقدامی ارزشمند و بزرگ خواهد بود. همچنین به شورای عالی بورس دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن مقررات و آیین نامه های ضروری در این زمینه را آماده کند.





وی حراست از سلامتی مردم و تامین نیازمندی های جامعه را از اولویت دولت خواند و افزود: همه می گوییم در خانه بمانید و صرفا برای فعالیت و کار ضروری، با احتیاط و هوشمندانه از خانه خارج شوید و در عین حال هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند پایان همه گیری ویروس کرونا چه زمانی است. باید با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی برای فعالیت، کار، علم آموزی و

روحانی ادامه داد: منطقه سفید به معنای عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست. این دستورالعمل ها باید در مناطق سه گانه قرمز، زرد و سفید با حساسیت رعایت شوند.


منبع:نامه نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین