کد خبر: ۲۶۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در گفتگو با "ناطقان":
باقری بنابی در واکنش به اعلام جرم دادستانی علیه وزیر ارتباطات و شکایت صداوسیما از وی گفت: نمی شود مدام در زبانمان حرف از نقش جوانان باشد و در انتخابات ، جنگ و صحنه های خطیر چشممان به ظرفیت جوانان باشد، اما در زمان واگذاری مسئولیت به جوانان انگ ناپختگی و خامی بزنیم، و آن معدود جوانانی همه که وارد صحنه می شوند را با شکایت و تخریب و فضاسازی رسانه‌ای به گونه ای نقره داغ کنیم
باقری بنابی (رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس) در گفتگو با "ناطقان" در واکنش به اعلام جرم دادستانی علیه آذری جهرمی گفت: مطالبه رهبرانقلاب تشکیل دولت جوان است و خیلی بد است که ما یک وزیرجوان را هم تحمل نکنیم.

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی با کنایه به شکایت صداوسیما از وزیر ارتباطات ابراز کرد: اگر این آقایان از جهرمی شکایت نمی‌کردند عجیب بود چراکه متاسفانه کار به جایی رسیده که دیدن رویکردهای صحیح از مدیران تلویزیون مایه تعجب است.

باقری بنابی ادامه داد: اما راحل (ره) فرمودند صداوسیما باید به مثابه یک دانشگاه باشد و انتظار بود مردم فرهنگ مدارا، ادب، تحمل یکدیگر و انصاف را در رسانه ملی شاهد باشند که متاسفانه تلویزیون ما هر روز از این حسنات فاصله می گیرد.


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مطرح شدن چهره های جوان در سطح مسئولیت های کلان دولتی و حاکمیتی چه اثری در جامعه دارد گفت: نمی شود مدام در زبانمان حرف از نقش جوانان باشد و در انتخابات ، جنگ و صحنه های خطیر چشممان به ظرفیت جوانان باشد، اما در زمان واگذاری مسئولیت به جوانان انگ ناپختگی و خامی بزنیم، و آن معدود جوانانی همه که وارد صحنه می شوند را با شکایت و تخریب و فضاسازی رسانه‌ای به گونه ای نقره داغ کنیم که دیگر هیچ جوانی جرات ورود به صحنه را نداشته باشد.

به گزارش ناطقان؛ خبر اعلام جرم علیه وزیر ارتباطات با اتهاماتی همچون خودداری از اجرای حکم فیلتراینستاگرام، شکایت صداوسیما ، عدم اجرای حکم انسداد فیلترشکن ها و عدم اجرای دستور رییس مرکز ملی فضای مجازی برای کاهش پهنای باند پیامرسان های خارجی امروز در رسانه ها منتشر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین