کد خبر: ۲۶۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از موافقت با طرح های عمرانی توسعه روستایی و محیط زیستی در استان تهران خبر داد و بر لزوم افزایش مراکز آموزشی در استان تهران تاکید کرد.
ناطقان: عبدالرضا چراغعلی در جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان تهران با اشاره به موافقت با طرح احداث آموزشگاه رانندگی در اراضی شهرستان ری اظهار داشت: ایجاد این مراکز آموزشی از جمله نیازهای مهم و ضروری استان تهران است؛ همچنین این طرح تمام مجوزهای لازم را از دستگاه های مربوطه و مجوز ترافیکی اخذ کرده است.

وی افزود: صدور پروانه این طرح منوط بر اختصاص حداقل ۲۰ درصد از سطح کل عرصه به عنوان فضای سبز با تاکید بر درختکاری است که این دستورالعمل در کلیه مصوبات مشابه نیز لحاظ می شود.

وی با اشاره به طرح پهنه بندی شهرستان پردیس تاکید کرد: حریم شهرستان پردیس تداخلاتی به ویژه با سازمان محیط زیست دارد که مقرر شد بر اساس تقسیمات جدید، اصلاحات لازم در طرح کلی و حریم شهرستان پردیس انجام و سپس طرح پهنه بندی شهرستان تعیین تکلیف می شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین