کد خبر: ۲۶۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۶ تن شیرخشک قاچاق و دستگیری یک متهم در عملیات این پلیس خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی، ولی پور گودرزی بیان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات اطلاعاتی، از قاچاق شیرخشک، از شهر تهران به استان سیستان و بلوچستان، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، متصدی باربری در محدوده خیابان شهید رجایی قصد دارد محموله‌ای از شیر خشک را از طریق سامانه باربری به استان سیستان و بلوچستان انتقال و مقدار فراوانی شیرخشک نیز در باربری دپو و جمع آوری شده است که کارآگاهان با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری متهم و توقیف محموله شیرخشک را اخذ کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در بازرسی از باربری، یک هزار و ۴۴۱ کیسه پودر شیرخشک در مجموع ۳۶ تُن شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی کشف و متصدی باربری به قاچاق بودن و انتقال شیرخشک خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت معترف شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات پرونده به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.
برچسب ها: توقیف ، شیرخشک ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین