کد خبر: ۲۶۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
بنا بر اعلام مقامات بهداشت چین، نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در پکن شناسایی شد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات بهداشت چین از شناسایی نخستین مورد آلوده به نوع جهش یافته ویروس کووید-۱۹ در پکن موسوم به ویروس کرونای انگلیسی خبر دادند.

پیش از این نیز مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: یک دختر دانشجوی ۲۳ ساله که ۱۴ دسامبر ۲۰۲۰ از انگلیس به چین بازگشته است، به ویروس انگلیسی مبتلا شده است.

همچنین به گزارش خبرگزاری رویترز، در حالی که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در پکن، پایتخت چین از سه هفته پیش روندی افزایشی پیدا کرده است، مقامات چین روز چهارشنبه اعلام کردند به زودی در مورد همه افرادی که از دهم دسامبر ۲۰۲۰ از کشور‌های خارجی وارد پکن شده اند، تحقیق می‌شود.

روزنامه پکن دیلی وابسته به حزب کمونیست چین اعلام کرد اعضای حزب و دولت محلی پکن شامگاه سه شنبه در مورد تشدید اقدامات سلامتی از جمله محدودیت‌های جدید برای تجمعات و شمار مسافران مجاز در حمل و نقل عمومی به توافق رسیده اند.

کمیسیون ملی بهداشت چین نیز امروز (چهارشنبه) از شناسایی ۱۰۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد که از این تعداد ۴۶ مورد در استان جیلین در شمال شرق چین و ۱۹ مورد نیز در استان هبئی گزارش شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین