کد خبر: ۲۶۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
یک نهاد بین المللی فعال در زمینه امور پناهجویان روز چهارشنبه اعلام کرد که ده‌ها پناهجو بر اثر یک سانحه دریایی که شب گذشته به وقوع پیوست، جان خود را از دست داده‌اند.
ناطقان: کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در جریان این سانحه که بواسطه غرق شدن قایق حامل پناهجویان در آب‌های ساحلی لیبی روی داد دست کم ۴۳ نفر جان باختند.

در این گزارش آمده است که تلاش برای یافتن بازماندگان حادثه به سرعت انجام شد و تاکنون ۱۰ نفر از سرنشیان قایق حامل پناهجویان از خطر مرگ نجات داده شده‌اند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه‌ای مشترک ضمن تایید کشته شدن دست کم ۴۳ پناهجو در آب‌های مدیترانه مرکزی از این حادثه ابراز تاسف و ناراحتی کرده‌اند.

گفتنی است که این نخستین حادثه دردناک جان باختن پناهجویان در جریان سفر پرمخاطره به اروپا است که در سال جاری میلادی روی می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین