کد خبر: ۲۶۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
سخنگوی جدید کاخ سفید:
جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید نخستین نشست خبری دولت بایدن را برگزار و در پاسخ به سوالی درباره توافق هسته‌ای ایران گفت: بایدن از روز نخست بر اعمال محدودیت‌های شدید بر برنامه هسته‌ای ایران تاکید دارد و معتقد است می‌توان این موضوع را از طریق دیپلماسی حل کرد.
ناطقان: در این نشست ساکی گفت: با توجه به شعار‌های انتخاباتی بایدن برای مهار همه گیری کرونا در ۱۰۰ روز نخست، براساس فرمان اجرایی رئیس جمهور تمامی کسانی که خواهان استفاده از خدمات دولت فدرال هستند باید از ماسک استفاده کنند.


آغاز مراسم تحلیف جو بایدن



وی افزود: بایدن چند فرمان اجرایی برای بازگشت آمریکا به معاهده تغییرات اقلیمی پاریس، لغو ممنوعیت سفر از برخی کشور‌های غالباً مسلمان و لغو برخی قوانین مربوط به مهاجرت دولت ترامپ را به امضا رساند. همچنین وضعیت اضطراری که دولت پیشین در مرز با مکزیک و با هدف ساخت دیوار مرزی وضع کرده بود، از سوی بایدن لغو شد.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره توافق هسته‌ای ایران گفت: بایدن از روز نخست بر اعمال محدودیت‌های شدید بر برنامه هسته‌ای ایران تاکید دارد و معتقد است می‌توان این موضوع را از طریق دیپلماسی حل کرد.

وی تاکید کرد: بایدن درباره موضوع ایران با شرکای اروپایی رایزنی خواهد کرد. آن‌ها باید به طور کامل مفاد برجام را اجرایی کنند تا بتوانیم در این زمینه به پیشرفتی دست یابیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین