کد خبر: ۲۶۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی و دستگیری ۳ عضو این باند خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی شاملو  در این باره اظهار کرد: در هفته گذشته ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اخباری در خصوص فروش سلاح جنگی و شکاری و سایر ادوات مربوط به آن در فضای مجازی دریافت کردند.

وی دادمه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران دست به کار شده و پس از انجام تحقیقات گسترده هویت اعضای این باند و مخفیگاه آنان را در حوالی میدان سبلان  شناسایی کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: با هماهنگی های قضائی روز گذشته  یکم بهمن ماه ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر سه عضو  باند فروش سلاح در فضای مجازی را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاملو توضیح داد: در بازرسی ازمخفیگاه متهمان تعداد ۲  قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،بیش از ۵۰ عدد فشنگ جنگی، ۶قبضه سلاح سرد و سایر ادوات کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، گفت: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی  برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین