کد خبر: ۲۶۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
وزیر امور خارجه فرانسه خواستار اجرای کامل تعهدات ایران در توافق هسته ای شد.
ناطقان: به گزارش پایگاه خبری عرب نیوز، وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه‌ای درباره دیدار روز گذشته ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه این کشور با عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات متحده عربی نوشت: او(لودریان) گفت که ایران باید فورا به منظور حفظ ثبات منطقه و اجتناب از بحران های جدی در زمینه اشاعه تسلیحات هسته ای، رعایت کردن کامل تعهدات هسته‌ای خود تحت برجام(توافق هسته ای) را از سر بگیرد.

بر اساس این گزارش، اظهارات لودریان درباره بازگشت ایران به پایبندی به توافق هسته ای درحالی مطرح می شود که ایران سال گذشته با گذشتن یک سال از خروج دولت دونالد ترامپ از توافق هسته ای و متحمل شدن تحریم های اقتصادی، همچنین تعلل کشورهای اروپایی در عمل به تعهداتشان نسبت به عادی سازی روابط اقتصادی با ایران و پیدا کردن راهکارهایی برای کاهش تاثیر تحریم های آمریکا، اعلام کرد که در پنج گام تعیین شده تعهدات داوطلبانه اش در توافق هسته ای را کاهش می دهد.

مقامات ایرانی گفته اند که تمامی این اقدامات بازگشت پذیر هستند و به محض بازگشت دیگر اعضای توافق به اجرای تعهداتشان، به حالت قبل بازگردانده می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین