کد خبر: ۲۶۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
فرمانده انتظامی علی آبادکتول گفت: ساعتی قبل شرور سابقه‌داری که در شهرستان علی‌آبادکتول به سمت مردم و ماموران تیراندازی کرده بود با شلیک پلیس به هلاکت رسید.
ناطقان: سرهنگ الیاس تازیکه اظهار داشت: شب گذشته یک شرور سابقه‌دار و همدستش که هفته قبل خودروی پژو ۴۰۵ را از شهر "جلین" سرقت کرده و پلاک سرقتی خودروی دیگری را بر روی آن نصب کرده بودند در محور‌های مواصلاتی علی آبادکتول با خودروی دیگری تصادف کرده و قصد فرار از صحنه حادثه را داشتند.

وی افزود: این دو مجرم سابقه‌دار برای فرار از صحنه، با استفاده از سلاح وینچستر سعی در سرقت یکی از خودرو‌های عبوری را داشته و به سمت مردم تیراندازی می‌کردند که بلافاصله شهروندان با سامانه ۱۱۰ تماس گرفتند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول تصریح کرد: با رسیدن به موقع پلیس به صحنه حادثه، متهمان که چند راننده، کودک و افراد سالخورده را به گروگان گرفته بودند به سمت پلیس نیز تیراندازی کردند.

سرهنگ تازیکه گفت: با توجه به خشونت مجرمان در صحنه جرم، ماموران ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت متهمان شلیک کرده و یکی از آنان که شروری سابقه‌دار بوده و در این حادثه اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و خودرو‌های عبوری کرده بود از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و راهی بیمارستان شد که در آنجا فوت کرد.


سرهنگ تازیکه تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد اشرار و اراذل و اوباش در جامعه آزادانه فعالیت مجرمانه داشته باشند و قاطعانه مقابل آنان ایستاده است.

گفتنی است همدست این متهم متواری شده و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری این فرد ادامه دارد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین