کد خبر: ۲۶۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از افزایش قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو موز در میدان به ۲۸ تا ۳۲ هزار تومان رسیده است.
ناطقان: اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از افزایش قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو موز در میدان مرکزی به ۲۸ تا ۳۲ هزار تومان رسیده که نسبت به هفته‌های اخیر افزایش داشته است.

وی قیمت کنونی هر کیلو انار شیراز را ۱۲ تا ۱۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو انار ساوه ۹ تا ۱۹ هزار تومان، انار کوهستان ۱۵ تا ۲۱ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، انگور شاهرودی ۱۱ تا ۱۶ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۸ تا ۱۲ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۶ تا ۱۱ هزار تومان، پرتقال ناول ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان، خرمالو شمال ۵ تا ۸ هزار تومان، خرمالو شهریار ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، خرمالو کن ۱۴ تا ۲۲ هزار تومان، سیب زرد دماوند ۸ تا ۱۶ هزار تومان، سیب قرمز دماوند ۵ تا ۹ هزار تومان، سیب زرد لبنانی ۷ تا ۱۶ هزار تومان، سیب قرمز مراغه ۸ تا ۱۳ هزار تومان و کیوی ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو گریپ فروت تو سرخ با نرخ ۳ تا ۵ هزار تومان، لیموشیرین ۸ تا ۱۱ هزار تومان، نارنگی انشو ۱۱ تا ۱۷ هزار تومان، نارنگی یافا ۱۰ هزار تا ۱۳ هزار تومان، نارنگی بندری ۲۰ تا ۲۶ هزار تومان، نارنگی تانجلو ۷ تا ۱۱ هزار تومان، نارنگی تخم‌پاکستانی ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، خیار گلخانه ۹ هزار تا ۱۲ هزار تومان، خیار رسمی ۷ تا ۱۲ هزار تومان، هندوانه محبوبی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان و هندوانه میناب ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه را ۹ تا ۱۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو بادمجان دلمه ۵ تا ۷ هزار تومان، بادمجان قلمی ۶ تا ۹ هزار تومان، پیاز شیری ۴ تا ۶ هزار تومان، پیاز قرمز ۶ تا ۸ هزار تومان، پیاز زرد ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، ترب سیاه ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، تره فرنگی ۸ تا ۱۴ هزار تومان، سیر خشک ۲۳ هزار تا ۳۳ هزار تومان، شلغم ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، فلفل تند ریز ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۵ هزار تا ۹ هزار تومان و فلفل شیرین ۷ تا ۱۲ هزار تومان است.

وی ادامه داد: هم اکنون هر کیلو کدوحلوایی با نرخ ۶ تا ۹ هزار تومان، کلم بروکلی ۸ تا ۱۴ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو رسمی ۳ هزار تا ۵ هزار تومان، کدو مسمایی ۳ هزار تا ۶ هزار تومان، کرفس ۲ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم قرمز ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم سفید ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، گل کلم ۵ هزار تا ۸ هزار تومان، گوجه فرنگی انباری ۳ هزار تا ۵ هزار تومان، گوجه فرنگی بوته رس ۵ هزار تا ۸ هزار تومان، لیموترش سنگی ۱۲ تا ۱۶ هزار تومان و هویج ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان و سبزی خوردن ۵ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد.

کارگر از افزایش قیمت لوبیا سبز خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو لوبیا سبز در میدان مرکزی ۱۶ تا ۲۵ هزار تومان بوده که نسبت به ۲ هفته اخیر رشد داشته است چرا که در فصل زمستان صیفی جات تنها از سمت جنوب می‌آید که در برخی مواقع به سبب آنکه تامین کننده استان خاصی است، نوسان ایجاد می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پایان با بیان اینکه در فصل تابستان و پاییز مشکلی در عرضه صیفی نداریم، تصریح کرد: در ایام زمستان این امتیاز را نداریم و تنها بخش جنوب تامین کننده صیفی است که در برخی مقاطع افزایش قیمت رخ می‌دهد که این موضوع مداوم نیست و در مقطع زمانی ۱۰ تا ۱۵ روزه مرتفع می‌شود.
برچسب ها: موز ، گران ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین