کد خبر: ۲۶۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
سر کلانتر دهم پلیس پیشگیری از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳۰۰ کیلو کابل برق فشار قوی در یک عملیات موفق خبر داد.
ناطقان: سرهنگ عباس مرادی سر کلانتر دهم پلیس پیشگیری بیان داشت: با حضور نماینده اداره برق منطقه مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت کابل برق فشار در منطقه خانی آباد بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ماموران به محل‌های سرقت مراجعه و به دست آوردند که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ کابل برق فشار قوی را سرقت کرده اند.

سر کلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید کاظمی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و برای بررسی دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با اعلام دستور توقف خودرو، راننده خودروی نیسان که متوجه حضور ماموران کلانتری در نزدیکی خود شده بود، بر سرعت خودرو افزود و سعی کرد با حرکات مخاطره آمیز از محل متواری شود که پس از مدتی تعقیب و گریز پلیسی، هر دو متهم دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهمان در همان بازجوئی اولیه به سرقتی بودن کابل‌های برق فشار قوی متعلق به اداره برق منطقه معترف شدند، اظهار داشت: متهمان به همراه محموله کشف شده به کلانتری انتقال یافتند.

وی در پایان با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که محموله نیسان، ۳۰۰ کیلو کابل فشار قوی سرقتی است، خاطر نشان کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
برچسب ها: کشف ، کابل ، برق فشارقوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین