کد خبر: ۲۶۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت: با بیان اینکه دولت صحبت های درخصوص تزریق دلار به بازار انجام داده اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است گفت: قاعدتاً هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم قیمت دلار و طلا رو به کاهش می‌رود.
ناطقان: محمد سعید جعفری اظهار کرد: طی چند روز گذشته قیمت دلار و طلا رو به کاهش بود اما از روز پنج شنبه هفته گذشته روند افزایشی گرفت.

وی افزود: امروز مورخ چهارم بهمن ماه قیمت خرید طلا یک میلیون و ٢٣ هزار تومان و فروش یک میلیون و صد و ١۵ هزار تومان برای فروش بود، همچنین قیمت خرید سکه ۹ میلیون و ٢۵٠ هزار تومان خرید و فروش آن ۹ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان برای فروش بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه، قیمت دلار را ٢٢ هزار و ٧۵٠ تومان اعلام و تصریح کرد: تغییر رئیس جمهور آمریکا بر بازار اثر خاصی نداشت بلکه پیش از آن، حرف تغییرات ریاست جمهوری آمریکا باعث کاهش قیمت‌ها گردید که اکنون شاهد روند افزایشی آن هستیم.

جعفری با بیان اینکه دولت صحبت های درخصوص تزریق دلار به بازار انجام داده اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است گفت: قاعدتاً هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم قیمت دلار و طلا رو به کاهش می‌رود.

وی ادامه داد: در بحث خرید و فروش دلار و طلا، مردم کشور ایران برعکس دنیا عمل می‌کنند و هرزمان که قیمت افزایشی می‌شود، خرید نیز افزایش پیدا می‌کند که البته در وضعیت کنونی اقتصادی کشور، میزان خرید مردم کاهش پیدا کرده است.

این مسؤل صنفی با بیان اینکه پیرو وضعیت اقتصادی کشور، بازار قفل شده است تاکید کرد: واحدهای صنف طلا در کرمانشاه بدلیل تعطیلی‌های که بدلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شد متحمل ضررهای زیادی شدند و کرونا تأثیر بسیاری بر بازار گذاشت.

جعفری در پایان از تشکیل ١٣ پرونده تخلف صنفی در حوزه طلا و جواهر خبر داد و گفت: این واحدها به دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر تعطیلی عمل نکرده و پرونده آنان به بازرسی اصناف ارسال شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کاهش قیمت ، طلا ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین