کد خبر: ۲۶۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
با افزایش ذخایر نفت آمریکا و نگرانی از اینکه محدودیت های کرونایی جدید در چین، مصرف سوخت در این کشور کاهش دهد، قیمت نفت در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی کاهش یافت.
ناطقان: به نقل از رویترز، با افزایش ذخایر نفت آمریکا  و نگرانی از اینکه محدودیت های کرونایی جدید در چین، مصرف سوخت در این کشور کاهش دهد، قیمت نفت در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی کاهش یافت.

هر بشکه نفت برنت با 69 سنت کاهش 55.41 دلار و هر بشکه نفت خام آمریکا با 86 سنت کاهش 52.27 دلار معامله شد.

بر اساس این گزارش، در مجموع ذخایر نفت خام آمریکا به طرز شگفت انگیزی 4.4 میلیون بشکه در هفته های اخیر افزایش یافته است درحالی که انتظار می رفت 1.2 میلیون بشکه کاهش یابد.

بنا بر اعلام شرکت بیکر هیوز، شرکت های انرژی آمریکا با افزایش قیمت نفت در چند ماه گذشته، برای نهمین هفته متوالی، بر تعداد دکل های نفت و گاز فعال این کشور افزودند اما هنوز تعداد این دکل ها 52 درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است.

سازمان حمل و نقل آمریکا اعلام کرد مسافرت های جاده ای در آمریکا در ماه نوامبر 11 درصد کاهش یافت که کاهش شدیدتری نسبت به ماه اکتبر بوده است.

لوئیس دیکسون، تحلیلگر ریستاد انرژی گفت: «به نظر می رسد موج دوم همه گیری ویروس کرونا در چین همچنان ادامه دارد و شیوع روزانه افزایش می یابد و به مناطق مختلف از جمله شانگهای کشیده می شود.»
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین