کد خبر: ۲۶۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
در حالی شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۴۲۴ هزار و ۱۸۷ نفر افزایش یافته است که رسانه ها از درگذشت «لری کینگ» مجری مشهور این کشور بر اثر عوارض ابتلا به ویروس کووید-۱۹ خبر می دهند.
ناطقان: وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را اعلام می‌کند، درباره آمریکا نوشت که شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید ۱۹) در این کشور طی شبانه روز گذشته با افزایشی چشمگیر از ۴۲۴ هزار نفر گذشت.

وبگاه وُرلد میترز در این خصوص اعلام کرد: آخرین شمار مبتلایان به این ویروس ۲۵ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۶۴۲ نفر است و تعداد قربانیان نیز به ۴۲۴ هزار و ۱۸۷ تَن افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این وبگاه، آمریکا با احتساب این آمار در صدر فهرست کشورهای جهان به لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان قرار دارد.

گفتنی است، خبرگزاری رویترز پیشتر اعلام کرده بود که افزایش بی‌سابقه موارد ابتلا به کرونا در آمریکا، ظرفیت بیمارستان‌ها را به مرز انفجار رسانده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «لری کینگ» مجری مشهور آمریکایی هم امروز شنبه در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

بر اساس اعلام رسانه‌های آمریکا، دلیل درگذشت وی عوارض ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.


منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین