کد خبر: ۲۶۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.
ناطقان: سردار ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۱۰۱ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی ۶۰ متهم طی یک هفته دستگیر کرده اند؛ افزود: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال براورد کرده اند.

وی با اشاره به دستگیری ۵۴ سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۴۷ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

سردار فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته ۱۸۴ خودروی متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی با بیان اینکه و ۳۱ موتورسیکلت رسوبی نیز رفع توقیف شده است، یادآور شد: طی دی ماه گذشته مأموران پلیس در خراسان جنوبی ۹۷۸ گواهینامه صادر و ۳ هزار و ۱۵۱ خودرو و ۱۲۰ موتورسیکلت را شماره گذاری کردند.

وی عنوان کرد: پاسخگویی به ۲۷ هزار و ۴۰۱ تماس شهروندان، عملیاتی شدن ۹ هزار و ۲۹۹ تماس و ارائه ۱۱ هزار و ۵۸۸ راهنمایی تلفنی به شهروندان از دیگر اقدامات در این ماه بوده است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین