کد خبر: ۲۶۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
تابش گفت: در تامین مرغ در دو روز گذشته با مشکل کمبود مواجه بودیم، چرا که اگر تامین اقلام کافی نباشد در حلقه آخر با مشکل مواجه خواهیم شد.
ناطقان: عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش قیمت جزئی مرغ بودیم که عمده دلیل آن کاهش عرضه در بازار بود. بنا شد تا شرکت پشتیبانی امور دام مرغ را ذخیره سازی نکند تا با افزایش عرضه، قیمت مرغ به قیمت مصوب خود بازگردد.

او با اشاره به تاکید وزارت جهاد کشاورزی بر تامین نهاده مورد نیاز مرغداران گفت: نظارت فرایندی است که باید از حلقه اول تا آخر اتفاق بیفتد. اگر تامین به اندازه کافی نباشد بدون شک در حلقه آخر با مشکل مواجه خواهیم شد. در تامین مرغ در دو روز گذشته با مشکل کمبود مواجه بودیم و همین می‌توانست دلیلی برای افزایش قیمت مرغ باشد.

او گفت: برای جوجه ریزی مناسب یعنی حدود صد و ۳۰ میلیون قطعه و ذخیره سازی مناسب مرغ و تخم مرغ در بازار برنامه ریزی شده است. هنوز در تامین تخم مرغ با مشکل مواجه هستیم و طی چند روزه گذشته تخم مرغی به شرکت‌های بسته بندی تحویل داده نشده است، در حالی که روزانه ۴۰۰ کیلو تخم مرغ نیاز این شرکت‌ها است، اما شاهد عرضه این محصول در خارج از شبکه توزیع و با قیمت‌های خارج از عرف هستیم.

تابش درباره قیمت شکر بیان کرد: در تامین شکر اختلال چندانی وجود ندارد و شکر موجود در بازار با دریافت ارز نیمایی وارد کشور شده است. با این حال احتمال تخلف و سودجویی وجود دارد و ممکن است عده‌ای به دنبال آشفته کردن بازار باشند.


به گفته این مقام مسئول قیمت شکر برای مصرف کننده  با بسته‌بندی‌های یک کیلویی، ۸ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.
برچسب ها: گرانی ، مرغ ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین