کد خبر: ۲۶۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت گفت: هیچ برنامه ای جهت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی در دستور کار نیست.
ناطقان: محسن صفدری در خصوص حل مشکلات کالاهای آرایشی و بهداشتی رسوب شده در گمرکات، گفت: برای بررسی وضعیت این کالاها با اولویت کالایی گروه ۲۷ که احتمال شمولیت ماده ۱۱ قانون مقررات صادرات و واردات برای آنها متصور است، جلساتی برگزار شده است. در این راستا باید اطلاق ماده ۱۱ این کالاها توسط مراجع ذیربط مورد بررسی قرار گرفته تا متعاقباً تصمیمات لازم اتخاذ و اعلام گردد.

مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت تصریح کرد: به هیچ عنوان سیاست جدیدی برای تغییر گروه کالایی لوازم آرایشی و بهداشتی مدنظر ما نیست و سیاست مدیریت واردات و حمایت از تولیدات داخلی با قوت و جدیت ادامه دارد.

صفدری اضافه کرد: همچنین با توجه به ممنوعیت‌های وارداتی، ثبت سفارش جدیدی برای تعرفه‌های شماره ۳۳۰۳۰۰۹۰ و ۳۳۰۵۹۰۱۰ جهت واردات کالاهای عطریات و ادوتویلت ها و همچنین فراورده‌های پاکیزگی و آرایشی مو (محصول نهایی) در حال حاضر قابل اجرا نخواهد بود.

وی در پایان گفت: هیچ برنامه‌ای نیز جهت واردات این کالاها در دستور کار نیست.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین