کد خبر: ۲۶۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
فرمانده انتظامی پیشوا از دستگیری قاتل ۱۷ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ظرف ۱۵ دقیقه دستگیر و اختلافات قبلی انگیزه قتل عنوان شده است.
ناطقان: سرهنگ مسعود فرامرزی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتل ۱۷ ساله در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: طبق اخبار واصله از وقوع یک درگیری در یکی از شهرک‌های پیشوا نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شد.

فرامرزی در تشریح بیشتر جزئیات حادثه گفت: پس از حضور عوامل انتظامی، مأموران با دیکر بی جان جوانی مواجه شدند که مضروب از محل گریخته بود.

فرمانده انتظامی پیشوا با اشاره به اینکه قاتل ظرف مدت ۱۵ دقیقه توسط مأموران انتظامی دستگیر شده بود افزود: با همکاری مردم موفق شدیم متهم را دستگیر کنیم و پس از بررسی و بازرسی‌های صورت گرفته انگیزه قتل اختلافات قبلی عنوان شد.

وی اظهار داشت: در جریان این نزاع پدر مقتول نیز با دیدن صحنه درگیری و پیکر مجروح و خون آلود فرزند دچار سکته شد و در روند اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین