کد خبر: ۲۶۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
فرماندار بوشهر گفت: با توجه به تداوم محدودیت تردد شبانه در تمام شهر‌های شهرستان از ساعت ۲۱ تا ۴ از مردم می‌خواهیم از تردد در شهر جز در مواقع اضطراری خودداری کنند.
ناطقان: عباس جمشیدی عصر امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: برای موفقیت در اجرای طرح کنترل و کاهش بیماری کووید ۱۹ به همراهی همه دستگاه‌ها نیاز است، از این رو تلاش می‌شود تا در جلسات روزانه ستاد کرونا، وضعیت اجرای این طرح در مناطق مختلف شهرستان بررسی و با حل مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف آن فراهم شود.

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: اجرای موفق این طرح که با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان در حال اجرا است، روند افزایشی این بیماری را در پاییز کاهش داد، هرچند این موضوع، نباید موجب عادی انگاری مردم شود که تا به امروز در همه مراحل و با وجود همه فشارها، با ستاد کرونا همراهی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به تداوم محدودیت‌ تردد شبانه در تمام شهر‌های شهرستان از ساعت ۲۱ تا ۴ از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از اعمال قانون و جرایم راهنمایی و رانندگی، از تردد در سطح شهر جز در مواقع اضطراری خودداری کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین