کد خبر: ۲۶۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
معاون شهردار تهران با اشاره به پیشنهاد افزایش 20 درصدی طرح ترافیک طی سال آینده در پایتخت گفت: در صورت خرید طرح ترافیک به صورت شش ماهه و یکساله شهروندان از تخفیف 20 تا 35 درصدی بهره‌مند می‌شوند.
ناطقان: سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه اصلاح مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا اظهار داشت: تغییرات جدی در طرح ترافیک سال آینده پیش‌بینی شده که یکی از آنها افزایش 20 درصدی نرخ طرح ترافیک است.

وی افزود: پیشنهاداتی هم درباره خریدهای شش ماهه و یکساله طرح ترافیک داشته‌ایم و در صورتی که خرید شش ماهه طرح انجام گیرد، تخفیف 20 درصدی و اگر خرید سالانه انجام شود تخفیف 2 تا 35 درصدی پیشنهاد شده است.

وی گفت: اگر شهورندان تهرانی طرح ترافیک خود را به صورت یکساله خریداری کنند، رسوب پول شهرداری بیشتر می‌شود و از این م نابع می‌توان به عنوان وجوه اداره شده برای نوسازی تاکسی‌ها و اتوبوس و مترو استفاده کرد.

وی بیان داشت: در بحث صدور مجوز سالانه هم که سال قبل 150 هزار تومان بود امسال پیشنهاد 180 هزار تومانی داده شده است.

سرانجام پس از بررسی اعضای شورای شهر و ارائه پیشنهادات آنها، یک فوریت لایحه تعیین عوارض محدوده طرح ترافیک تصویب شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین