کد خبر: ۲۶۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
مردم پایتخت یمن در اعتراض به تجاوزات، جنایات تروریستی، محاصره و دشمنی واشنگتن و متجاوزان علیه این کشور دست به راهپیمایی گسترده زدند.
ناطقان: شمار زیادی از مردم صنعا‏‏، پایتخت یمن در تظاهرات گسترده با عنوان ”محاصره و تجاوزات آمریکا، جنایات تروریستی است" شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لعنت بر یهودیان و اسلام پیروز است سردادند.
شرکت کنندگان پلاکارد‌هایی حاوی شعار‌های ضد آمریکایی و صهیونیستی و نیز تصاویری از عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در دست داشتند.

یکی از سخنرانان در این مراسم خطاب به حاضران گفت: یمنی‌ها امروز در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان طاغوت‌ها و فرعون‌های زمان و مزدوران آن‌ها بخصوص سران عرب ایستاده اند تا پیام خود را به متجاوزان ظالم برسانند و به آن‌ها بگویند ملتی که در صدد به زانو در آوردن آن هستید و می‌خواهید آن را خوار و ذلیل کنید، تسلیم نخواهد شد و به زانو در نخواهد آمد، حال شما هر کاری که می‌خواهید انجام دهید و هر ظلمی که می‌خواهید علیه آن‌ها روا دارید.

محمد الزبیری نماینده مجمع مشترک احزاب یمنی نیز گفت: به عنوان یک جریان سیاسی و شریکان در حکومت و متحدان انصارالله، به همه جهان اعلام می کنیم که اگر حمایت از میهن، حاکمیت و استقلال کشور، تروریسم محسوب می شود، ما هم تروریست هستیم. از محور مقاومت می خواهیم بر همبستگی، هماهنگی و وحدت مسیر و هدف خود بیفزایند زیرا آنها امید امت اسلامی برای خلاصی از ظلم هستند.

راهیپمایی گسترده مردم یمن در اعتراض به محاصره و دشمنی آمریکا و جنایت‌هایی که در جنگ در علیه یمن مرتکب شده‌اند در سراسر این کشور در دو نوبت صبح و عصر در ۱۴ استان برگزار می‌شود. این راهپیمایی‌ها در روز جهانی جنگ علیه یمن در حالی برگزار می‌شود که ۲۶۰ سازمان حقوقی و انسان دوستانه در سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلیس، سوئیس و... خواستار توقف جنگ علیه یمن هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین