کد خبر: ۲۶۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
معاون اداره حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: اعمال محدودیت سفر ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش ۴۵ درصدی جابه‌جایی مسافر در ۱۰ ماه امسال در خوزستان شده است.
ناطقان: فواد غزیعلی اظهار کرد: کل مسافر جابه‌جا شده از طریق شرکت‌های مسافربری استان در ۱۰ ماه امسال، دو میلیون و ۵۶۲ هزار نفر ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این کاهش شامل جابه‌جایی مسافر درون و برون استانی می‌شود، افزود: در مدت زمان یاد شده یک هزار و ۶۸۲ هزار و ۵۴۱ مسافر درون استانی با کاهش ۳۹ درصد و جابه‌جایی ۸۷۹ هزار و ۵۲۲ مسافر برون استانی با کاهش ۵۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه ۵۰۸ هزار و ۴۵۸ سفر توسط حمل‌ونقل عمومی از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است، بیان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

غزیعلی با بیان اینکه به دلیل اعمال محدودیت تردد در بازه زمانی یادشده، فروش بلیط اینترنتی در استان با کاهش ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بود، اظهار کرد: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خودروهای سواری ظرفیت خود را به سه مسافر کاهش دادند و اتوبوس‌های مسافربری نیز با حداقل ظرفیت تردد می‌کنند.‌
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین