کد خبر: ۲۶۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه اتفاقات بازار بورس عمدی نبود، گفت: صرفاً نباید دولت را در ماجرای بورس متهم کرد. دولت آمد ثواب کند، کباب شد.
ناطقان:  جعفر راستی در مورد وضعیت بازار سرمایه گفت: بازار بورس، بازار برد و باخت و سود و زیان است. متأسفانه در جامعه اتفاق ناگواری افتاد اما علی رغم بعضی تصورات عمدی نبود هر چند که ارزش پول ملی را کاهش داد. من فکر می‌کنم دورنمای بورس به نفع سهام‌داران خواهد شد.



راستی: اتفاقات بازار بورس عمدی نبود


این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه ما را در مقام قضاوت مسئولان نیستیم، گفت: امیدواریم بورس سمت و سوی اصلاح بگیرد. امید من اصلاح بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ است. دولت تصمیم دارد که سهام شرکت‌های خصوصی را در بورس عرضه کند.

نماینده مردم شبستر در مجلس اظهار کرد: بورس الزامی به پرداخت پول از دست رفته سهام داران ندارد. صرفاً نباید دولت را در ماجرای بورس متهم کرد. دولت آمد ثواب کند، کباب شد. پول بسیاری از سهام‌داران چندین برابر شد. بی شک نمی‌توانیم سود سهام داران را از آنها بگیریم. از آنجا که اتفاق بورس یک شبه اتفاق افتاد، دولت باید ریل گذاری دقیقی برای آینده داشته باشد که در آینده نزدیک بازار بورس را برگردانیم.

راستی با بیان اینکه نمی‌شود  متضرران را مالباخته نامید، گفت: سهام‌ها در آینده نزدیک یا دور سودآور می‌شود. متأسفانه در ایران شرایطی وجود دارد که عده‌ای سرمایه‌گذار رانت‌خوار به بازارهای مختلف می‌روند. یک روز در بازار طلا، یک روز خودرو، یک روز فولاد و یک روز بورس. وظیفه دولت مبارزه با این وضعیت است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس ، بازار ، ناطقان ، عمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین