کد خبر: ۲۶۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
فرمانده انتظامی اسفراین گفت: سارقی با پرونده سرقت مجموعا دومیلیارد تومانی و ۱۷ نفر مالباخته در اسفراین مورد شناسایی و دستگیر شد.
ناطقان: سرهنگ مجید یگانه پور گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در چند ماه گذشته که افراد ناشناس با تخریب شیشه و درب تراس از راه بالکن  منازل اقدام به سرقت وسایل از قبیل طلاجات، لپ‌تاپ و... می‌نمودند که این امر باعث نارضایتی مالباختگان و رعب و وحشت در بین شهروندان گردیده بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تمامی صحنه‌های سرقت توسط مأمورین موردبررسی و دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت مورد بازبینی و بازنگری دقیق قرار گرفت که درصحنه یک سرقت تصویری از سارق سابقه‌دار به هویت (ه - ر) با ۴ فقره سابقه کیفری به دست آمد.

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: با توجه به اینکه سارق مجرد بود منزل شخصی نداشت اقدامات فنی بر روی خطوط و اقوام نزدیک به وی انجام گرفت

وی افزود: متهم در فضای مجازی اقدام به انتشار عکس‌های اموال سرقتی بخصوص طلاجات و انتشار فیلمی از سوزاندن پول و دلارهای سرقتی نمود که اقدامات فنی مشخص گردید که محل آنتن دهی سارق در استان تهران است.

یگانه پور ادامه داد: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده سارق و دخترخاله‌اش از تهران به سمت مشهد و از مشهد به سمت اسفراین درحرکت بودند که با شناسایی کامل خودروای که متهمین در آن قرار داشتند  با هماهنگی قضایی خودروی وی در محور اسفراین به بجنورد در پاسگاه اسدلی توقیف شد و پس از بررسی به‌عمل‌آمده از متهم و کیف‌دستی خانمی که همراه وی بود تعدادی طلاجات و بدلیجات و گوشی موبایل کشف گردید  .

وی گفت: متهم ابتدا منکر موضوع سرقت گردید که پس از ارائه دلایل و مستندات و مدارک موجود سارق لب به  اعتراف گشود و به‌تمامی سرقت‌های ارتکابی منزل و طلاجات در نقاط مختلف شهر اسفراین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اسفراین افزود : سارق با پرونده اعترافات کامل به دستگاه قضایی تحویل گردید و تاکنون ۱۷ نفر مالباخته مورد شناسایی قرارگرفته‌اند و ارزش ریالی مالباختگان دو میلیارد تومان می‌باشد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین