کد خبر: ۲۶۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود هشت هزار میلیارد تومان خسارت به ورزش و باشگاه‌داران کشور وارد شده است.
ناطقان: جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی گود کشتی قوچان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرونا خسارت بسیار به باشگاه‌های ورزشی وارد کرده است افزود: با تمهیدات وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی با سایر وزرا تسهیلاتی در اختیار باشگاه‌های ورزشی قرار گرفته و همچنان تسهیلاتی در اختیار استان‌هاست تا به باشگاه‌ها واگذار شود.

وی با تأکید بر اینکه تسهیلات در نظر گرفته ‌شده هم نمی‌تواند نیاز باشگاه‌داران را رفع کند ادامه داد: برای ایجاد تحول در ساختار بخش خصوصی لایحه نظام جامع باشگاه‌داری به ‌عنوان یکی از ماندگارترین لوایح برای بخش خصوصی و باشگاه‌داران به تصویب شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان رسیده و با امضای وزیر به هیات دولت ارسال ‌شده است تا پس از بررسی و تصویب به صحن مجلس ارسال شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیز گفت: لایحه بودجه به مجلس ارائه ‌شده و در کمیسیون تلفیق نیز اقدامات مؤثری انجام‌ شده است و منتظریم نتایج کمیسیون تلفیق به مجلس ارائه شود.

وی در باره وضعیت سرخابی ها نیز افزود: با توجه به پیگیری‌های مداوم وزیر ورزش و جوانان در آینده‌ نزدیک واگذاری سرخابی‌ها از طریق فرابورس انجام خواهد شد.

تقی زاده ادامه داد: واگذاری سرخابی‌ها کار ویژه‌ای است و امور مربوط به مجامع هر دو شرکت انجام ‌شده و مسائل حقوقی رفع شده است تا از طریق فرابورس به بخش خصوصی واگذار شوند که امیدواریم مسوولان خصوصی‌سازی زمان این واگذاری را اعلام نمایند.
برچسب ها: خسارت ، کرونا ، ورزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین