کد خبر: ۲۶۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
معاون اول رییس جمهور، برای افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسائل و مشکلات و همچنین پیگیری طرح‌های در دست اجرا روز شنبه به استان خوزستان سفر خواهد کرد.
ناطقان: اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، برای افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسائل و مشکلات و همچنین پیگیری طرح‌های در دست اجرا روز شنبه به استان خوزستان سفر خواهد کرد.

طی این سفر دو روزه، معاون اول رییس جمهور علاوه بر افتتاح چند طرح زیرساختی و خدماتی نظیر سالن مسافری فرودگاه آبادان و کارخانه تولید مواد شیمیایی(پرشین کلر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل در بندر امام خمینی(ره) نیز شرکت خواهد کرد.

بازدید از فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای زمین‌های کشاورزی در شهرستان حمیدیه، دیدار با نخبگان، هنرمندان، ‌فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌های مدنی و نیز حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهوری در این سفر است.

وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیز رییس سازمان محیط زیست و چند تن از معاونان وزرا، معاون اول رییس جمهور را در این سفر دو روزه همراهی خواهند کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین